Selasa, 22 Mei 2012

Albimag, Pesan 08564 807 1011

Obat Maag | Herbal atasi Maag
Manfaat
- Membantu memperbaiki sistem pencernaan
- Mengontrol produksi asam lambung
- Menjaga asam basa tubuh
- Mengurangi nyeri lambung
- Mempercepat penyebuhan luka/iritasi lambung
- meningkatkan penyerapan zat gizi


Komposisi:
Jintan Hitam / Habbatus Sauda
Sambiloto
Kunyit
Garut

Harga
Ukuran Kecil Isi 25 Kapsul
Jawa, Bali, Lampung Rp. 26.000
Luar Jawa, Bali, Lampung Rp. 29.000

Ukuran Besar Isi 50 Kapsul
Jawa, Bali, Lampung Rp. 49.000
Luar Jawa, Bali, Lampung Rp.54.000,-

Hub 08564 807 1011

1 komentar:

  1. Ben 15 yaşındayım. HIV ile doğdum, annem HIV enfeksiyonu yüzünden öldü ve ben de hiç bu kadar tanımadığım için pişmanım Dr Itua annem için benim için tedavi edemedi çünkü bekar bir anne olarak annem için çok zordu. HIV / Aids Herpes, Parkison, Copd, Epilepsi, Zona, Soğuk Ağrıları, Kısırlık, Kronik Yorulma Sendromu, Fibromiyalji, Diyabet Hepatit gibi farklı ırk hastalıklarında nasıl farklı hastalıkları tedavi ettiği konusunda çevrimiçi Çevrimiçi olarak böyle bir makaleye rastlamadım, sonra Mail'le Dr Itua ile bağlantıya geçtim drituaherbalcenter@gmail.com Ayrıca onunla ne hakkında konuştuğumu +2348149277967 nasıl çalıştığını, sonra nasıl devam edeceğimi söylediğimi söyle hızlı bir şekilde Colorado postanesi 4/5 iş günü içinde bitkisel ilacımı alıyorum bana takip edeceğim lonca çizgileri verdi ve burada tekrar sağlıklı mı yaşıyorum Tanrı'nın eserlerini tezahür ettirmek için nasıl erkekler kullandığını hayal edebiliyorum, tüm makalelerde çevrimiçi olarak tanrıyı yaymak için yazıyorum eseri Itua Bitkisel Tıp, O harika bir adam.

    BalasHapus